Loterie, a programy lojalnościowe

Urządzanie różnorodnych loterii jest bardzo dobrym sposobem na utworzenie nieoficjalnego programu lojalnościowego, z uczestniczenia w którym grający w loterię mogą nawet nie zdawać sobie sprawy. Tak jest na przykład w przypadku wszelkich loterii prasowych. Wiele czytelników gazet, czasopism, a nawet osób rozwiązujących krzyżówki uczestniczy w takim programie dla samej przyjemności uczestniczenia. Gazety i inna prasa bardzo często oferują na swoich łamach rebusy, zagadki, sudoku, zdrapki, różnorodne zakreślanki czy krzyżówki, które po skończeniu oferują rozwiązanie, które można przesłać pocztą, mailem lub sms-em na określony w zasadach adres. W ten sposób można wziąć udział w losowaniu nagród pieniężnych lub rzeczowych. Uczestnictwo w takiej zabawie wymaga jednak konkretnej rzeczy: zakupienia numeru, w którym znajduje się zagadka lub krzyżówka i nabycia lub przynajmniej zajrzenia do numeru następnego. Wiele publikacji zabezpiecza się organizowaniem konkursów, w których rozwiązanie wysyła się tradycyjną pocztą, gdzie do rozwiązania należy załączyć aktualny kupon z danego numeru. Jednak czytelnicy i konkursowicze bardzo często przywiązują się do danego wydania prasowego i uczestniczą w takich zabawach regularnie, kupując kolejne numery, a to właśnie jest najprostsza definicja programu lojalnościowego. Jeśli więc szukacie dobrego sposobu na utrzymanie czytelników lub podniesienie ich ilości, odrobina rozrywki może ich wam dostarczyć.

Hej, jestem Małgorzata Foremniuk i jestem specjalistą do spraw społeczeństwa czego dowiecie się w moich licznych artykułach. Przekażę wam wiele nowinek ze świata społeczeństwa i nie tylko. Dowiecie się jak się odnaleźć w społeczeństwie oraz jak sobie w nim radzić. Czytajcie śmiało każdy wpis! Pozdrawiam 🙂