Loterie w centrach handlowych

Centra handlowe często organizują różnego typu loterie, które są zazwyczaj częścią działań marketingowych. Dzięki organizowaniu takich loterii, centra zyskują nowych klientów, a także poprawiają swoją opinię u obecnych klientów. Dodatkowo rośnie ruch w poszczególnych sklepach biorących udział w loterii. Loterie w różnych centrach odbywają się na podobnych zasadach. Najczęściej regulamin opiera się na zrobieniu zakupów w dowolnym sklepie i zachowaniu rachunku ze specjalnym kodem. Pod koniec trwania loterii, wszystkie kody biorą udział w losowaniu nagród. Nagrodami mogą być na przykład urządzenia AGD, samochody czy wycieczki. Coraz częściej w loteriach można wygrać także nowoczesne urządzenia, takie jak tablety, smartfony czy laptopy. Sponsorowanie nagród w loteriach jest także dobrą reklamą dla danej firmy. Osoby, które wygrają nagrody mają szansę zapoznania się z produktami danej firmy i jest duża szansa, że będą wybierać tą firmę podczas przyszłych zakupów. W loteriach organizowanych w centrach handlowych często są do wygrania także wycieczki. Kiedy do wygrania są wartościowe wycieczki na przykład do Stanów Zjednoczonych, Azji czy Afryki, ilość osób biorąca w nich udział jest bardzo duża. Centra handlowe często jako nagrodę, oprócz wyjazdu na wycieczkę, fundują także zakupy w światowych stolicach mody, takich jak Paryż czy też Nowy Jork. Dla wielu osób jest to spełnienie marzeń.

Hej, jestem Małgorzata Foremniuk i jestem specjalistą do spraw społeczeństwa czego dowiecie się w moich licznych artykułach. Przekażę wam wiele nowinek ze świata społeczeństwa i nie tylko. Dowiecie się jak się odnaleźć w społeczeństwie oraz jak sobie w nim radzić. Czytajcie śmiało każdy wpis! Pozdrawiam 🙂