Tajemnica sukcesu promocji detalicznych

Każdy z nas, robiąc zakupy, od czasu do czasu natyka się na loterie w sklepach spożywczych i galeriach handlowych, nawet jeśli w ogóle nie zdaje sobie z tego sprawy. O czym mowa? Promocje detaliczne to jeden z najłatwiejszych i najbardziej bezpośrednich sposobów na promocję danego punktu sprzedaży i zwiększenie ilości klientów, a także zachęcenie do częstszego przechodzenia do danego punktu sprzedaży, czyli wyrobienie w kliencie lojalności do konkretnej sklepowej marki. Promocje detaliczne zwykle związane są z mechanizmem dostawania czegoś za zrobienie lub kupienie czegoś. To na przykład promocje handlowe z dołączonymi do nich nagrodami albo zakup przedmiotu z dołączonym do niego kuponem rabatowym, który oferuje możliwość udziału w konkursie. Bardzo popularne są też zdrapki dostawane w momencie zakupu produktu, karty rabatowe do wykorzystania przy kolejnych zakupach, stawianie bramek rabatowych, urn z losami albo automatów, w których można wygrać nagrody po okazaniu rachunku lub wrzuceniu specjalnego żetonu promocyjnego. Jak widać, sposobów na przeprowadzenie loterii związanych z promocjami detalicznymi jest mnóstwo, a metody ich zorganizowania zależą właściwie wyłącznie od inwencji twórców i środków finansowych, które organizator zamierza w nie włożyć. Ponieważ należy pamiętać o tym, że pozyskanie i zatrzymanie przy sobie klientów, którzy w dłuższym odcinku czasu przyniosą niekwestionowane zyski, wymaga jednak wstępnych pieniężnych nakładów.

Hej, jestem Małgorzata Foremniuk i jestem specjalistą do spraw społeczeństwa czego dowiecie się w moich licznych artykułach. Przekażę wam wiele nowinek ze świata społeczeństwa i nie tylko. Dowiecie się jak się odnaleźć w społeczeństwie oraz jak sobie w nim radzić. Czytajcie śmiało każdy wpis! Pozdrawiam 🙂